Instructies verzenden naar een ander adres

Verzenden naar een ander adres (geen afhaalpunt):

 Je kunt je bestelling ook naar een ander adres laten verzenden. Hieronder zijn de instructies te vinden voor:

- het verzenden naar een ander adres.

Voor de instructies voor het verzenden naar een afhaalpunt klik hier

TIP: Je kan de plaatjes aanklikken om ze groter te bekijken. Het echte check-out scherm ziet er anders uit omdat sommige delen in deze plaatjes zijn verkleind/geschaald.

Instructies:

Na het toevoegen van de gewenste producten klik je vanuit je winkelwagen (het tasje recht bovenin) op “afrekenen”. Je komt nu in het check-out scherm waar je een aantal stappen moet doorlopen:


Scherm 1: "Naam"

Vul het adres in waar het pakket heen moet en de gegevens van de ontvangende persoon. Als je zelf de bevestigingsmail zelf wenst te ontvangen, mag je je eigen e-mailadres invullen.

Bij "Bezorgmethode" kies je voor "Verzenden"

Na het afronden van de bestelling ontvang je een bevestigingsmail waarin je de bestelstatuspagina van de bestelling kunt vinden. Je kan altijd besluiten om de verzendinformatie naar de ontvangende partij te sturen.

verzendmethode stap 1
Klik nu op "doorgaan naar verzendmethode" om de keuze te maken voor de verzending.

Scherm 2: "Verzending"

Controleer de verzendinformatie en kies een verzendmethode.

Je krijgt hier twee opties:

"tot … kg
" of "tot … kg Pakketpunt
"
Kies in dit geval voor de optie zonder “Pakketpunt”

verzendmethode stap 2

 

Scherm 3: "Betaling"
Selecteer de gewenste betaalmethode, onderaan deze pagina kan je je eigen gegevens invullen voor op de factuur.

factuuradres stap 3

 

Scherm 4: "Bestelling nakijken"

Controleer de verzendgegevens, het adres en de betaalmethode. Als deze allemaal kloppen kan je de bestelling plaatsen.

In de laatste stap van het check-out scherm kun je je bestelling afronden en betalen.

 

Als je niet zeker bent of het allemaal is gelukt:

Neem na het plaatsen van je bestelling contact met ons op waarin je je ordernummer doorgeeft met de gewenste afhaallocatie.


Let op: wij controleren het adres dat je invoert niet handmatig, je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van een correct adres. Als we je bestelling twee keer (of vaker) moeten verzenden vanwege een ongeldig ingevoerd adres moet je elke nieuwe zending zelf betalen, en brengen we de verzendkosten vooraf bij je in rekening.

Mocht je vragen hebben of er niet uitkomen mag je ons altijd mailen:
info@party-shoes.nl of een bericht sturen via het contactformulier